eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 20 Αυγούστου 2022

Ανάργυρος Λεμπέσης:Να τον βλέπεις και να τον λυπάσαι. Να μου δηλώνει μετάνοια και να μου ζητάει συγγνώμη

Ανάργυρος Λεμπέσης:

''Να τον βλέπεις και να τον λυπάσαι. Να μου δηλώνει μετάνοια και να μου ζητάει συγγνώμη''


Αγαπητοί συνδημότες,


Τι άλλο μπορεί να βγάλει από το στόμα του ο αγράμματος αυτός, ο αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος εκτός από το «Ρε ουστ» !!!

Ενδεχομένως αυτό το «ρε ουστ» μπορεί να το διδάχτηκε από τον «φιλόσοφο» γιατί μόνον αυτός εκτρέφει ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ στην περιοχή μας και γνωρίζει καλά τη γλώσσα τους.

 

Το περίγελο και λυπηρό γι’ αυτόν τον κ. Δαμαλίτη είναι ότι πίσω από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή λεονταρίζει και απειλεί με λέξεις του τύπου «ρε ουστ» και «θα ξανασυναντηθούμε εμείς οι δύο».

 

Και όταν συναντηθήκαμε τότε αυτός στο εδώλιο του κατηγορουμένου ενώπιον της Έδρας και του ακροατηρίου και εγώ στο έδρανο του μάρτυρα ως μηνυτής, αυτός καθότανε σαν ''βρεγμένη γάτα''.

 

Να τον βλέπεις και να τον λυπάσαι. Να μου δηλώνει μετάνοια.

 

Να μου ζητάει συγγνώμη και να αποκαλύπτει το πάθος του ενώπιον της Έδρας και του ακροατηρίου. Βλέπε απόσπασμα από τα πρακτικά της 860/2013 δικαστικής απόφασης:

 


 

Το ερώτημα είναι. Υπάρχει άνθρωπος να τον λάβει σοβαρά υπόψη μετά από αυτές τις μετάνοιες, μετά από αυτές τις συγγνώμες και μετά από αυτό το πάθος που ο ίδιος αποκάλυψε;;;

 

Δηλαδή εφόσον δεν σπούδασε αυτός και έμεινε αγράμματος, όπως μας αποκάλυψε ο ίδιος, το πάθος του αυτό θα το πληρώνει ο κόσμος με αυτές τις ακατανόμαστες βρωμολέξεις του μέσα από το μπλοκ του;;;

 

Εγώ ούτε τον λογάριαζα τότε στη Δημαρχιακή μου θητεία, ούτε τον λογαριάζω και σήμερα.

 

Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος

του τέως Δήμου Ερμιόνης

 

 

 

Υ.Γ. Ένας έγκριτος δημοσιογράφος με γνήσιο πτυχίο και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος εάν αμφισβητεί και θέλει να διαπιστώσει την αλήθεια ενός συμβολαίου, πηγαίνει στο υποθηκοφυλακειο, βάζει το χέρι του στην τσέπη, πληρώνει το ανάλογο χαρτόσημο και παραλαμβάνει το συμβόλαιο γνήσιο και επικυρωμένο και δεν εκλιπαρεί τους άλλους να του φέρουν ''στο πιάτο συμβόλαιο'' όπως κάνει ο ψευτοδημοσιογράφος.