eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 11 Μαΐου 2019

''Μπίμπας Αριστείδης - Δήλωση Υποψηφιότητας''


Φίλες και φίλοι, αγαπητοί μου συμπολίτες....

Σας αναγγέλλω δημόσια την υποψηφιότητά μου ως δημοτικού συμβούλου στις προσεχείς δημοτικές εκλογές για το Δήμο Ερμιονίδας  με τον συνδυασμό « Δυνατή Ερμιονίδα » του υποψήφιου Δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου.  Με ειλικρίνεια σας δηλώνω, ότι η φιλοδοξία μου για την εκλογή μου ως δημοτικού συμβούλου, δεν αποτελεί για μένα αυτοσκοπό και ούτε προέρχεται  από διάθεση ανάληψης αξιωμάτων, αλλά διαπνέεται συνειδητά από αίσθημα ευθύνης και θέληση προσφοράς για τον τόπο μας και τους κατοίκους του. Η επιλογή μου να συμπορευτώ ξανά με τον επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο  καθώς και τους άξιους συνυποψήφιους μου, εγγυάται και διασφαλίζει τη δύναμη δημιουργικής προοπτικής του Δήμου της καταγωγής, της ζωής και της καρδιάς μου. Ο Δήμος Ερμιονίδας έχει ένδοξο  παρελθόν, δικαιούται να έχει ανθηρό παρόν και αξίζει ένα καλύτερο μέλλον ευημερίας και ανάπτυξης.


Στο παρελθόν, παρά το  νεαρό της ηλικίας μου, με εμπιστευτήκατε, προσφέροντάς μου  απλόχερα την αγάπη και την εκτίμησή σας. Τώρα, αφού με κρίνατε με συγκρίνατε και με προκρίνατε με την ψήφο σε αρκετές θέσεις ευθύνης, ζητώ ξανά τη στήριξή σας, διαβεβαιώνοντάς σας, ότι θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας , ενεργώντας πάντα δίπλα και ανάμεσά σας με καθαρά χέρια, εντιμότητα και αλήθεια .

Η τύχη και το μέλλον του τόπου μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το δικό μας μέλλον. Είμαστε εδώ και θα τα καταφέρουμε. Πλέoν δεν συγχωρούνται, ούτε επιδέχονται άλλες αποτυχίες ,αστοχίες , λάθη, παραλήψεις και σκοπιμότητες. Απαιτείται δράση, προγραμματισμός και γόνιμη συνεργασία όλων μας. Πρέπει  όλοι μαζί να προσθέσουμε αξία στον τόπο μας, να πολλαπλασιάσουμε τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα και να αφαιρέσουμε τις αδυναμίες του. Πρέπει όλοι να συνεργαστούμε χωρίς αποκλεισμούς και στρεβλώσεις με μόνο γνώμονα το γενικό συμφέρον.

Κλείνοντας σας παραθέτω την φράση του Ισοκράτη που θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να αποτελεί βασική αρχή, τόσο για εμάς,  που επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τα κοινά του τόπου μας, όσο και για εσάς, που επιλέγετε κάθε φορά με την ψήφο σας, αυτούς που θα διοικήσουν τον τόπο μας.

( ''Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν"

"το ήθος όλης της πολιτείας είναι το ίδιο με αυτό αυτών που την κυβερνούν" ) Ισοκράτης

Με ειλικρινή εκτίμηση

Αριστείδης Αναστασίου Μπίμπας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  Δήμου Ερμιονίδας
με την "Δυνατή Ερμιονίδα"