eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ: '' Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΛΤΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ''

Κατερίνα Κουράκος:
"Κάνω έκκληση να μου επιστρέψουν το fingerprint του πατέρα μου. Το φορούσα ως ενθύμιο στον λαιμό μου. Πίσω έγραφε την ημερομηνία του θανάτου του..."

  • ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ...

  • Η Κατερίνα Κουράκος, μιλάει στο "Εικονοσκόπιο" για την ληστεία και τις εφιαλτικές στιγμές που πέρασε στα χέρια των απαγωγέων της...

Συνεντεύξη στον Μίλτο Ιωαννίδη

Είναι δυο άνθρωποι, που όσοι τους γνωρίζουν, μιλούν με τα καλύτερα λόγια. 
" Διαμάντια" με καλοσύνη, φιλότιμο και αρχοντιά ψυχής. 
Ο κ. Γιάννης Χορτογιάννης, με καταγωγή απο την Πάτρα και η κ. Κατερίνα Κουράκος, με καταγωγή απο την Μάνη, παιδιά μεταναστών, (οι γονείς τους, την σκληρή δεκαετία του '60 μετανάστευσαν στον Καναδά για μια καλύτερη ζωή), εργάστηκαν σκληρά, στο εστιατόριο που διατηρούν στο Τορόντο και δημιούργησαν μια δεμένη και αγαπημένη οικογένεια:
Πέντε γιοί και πέντε εγγόνια κοσμούν την ζωή τους! 

Απο το Τορόντο στο Λουκαϊτι και απο εκεί στην Ερμιόνη
"Απο το 1966 που έφυγα για τον Καναδά και μέχρι το 2007 δεν είχα επισκεφτεί καθόλου την Ελλάδα. 
Στο εστιατόριο στο Τορόντο, είχαμε ως μάγειρα τον κ. Γιάννη Μπουγιούρα,που κατάγεται απο το Λουκαΐτι και μας κάλεσε να τον επισκεφτούμε στο σπίτι του" μας λέει η κ. Κατερίνα Κουράκος και προσθέτει :
" Όταν ήρθαμε, διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει την κάμερα και ήρθα στην Ερμιόνη για να αγοράσω μια ώστε να μπορέσω να αποτυπώσω τις αναμνήσεις μου απο την διαμονή μου στην περιοχή. 
Έξω απο ένα γραφείο, είδα έναν κύριο που κατάλαβα ότι είναι μεσίτης. 
Φορούσε ένα καπέλο και του είπα για πλάκα : σενιόρ, θα μου πουλήσεις ένα σπίτι; Απο πλάκα ξεκίνησε, αλλά τελικά μου έδειξε το σπίτι, μου άρεσε και αποφασίσαμε με τον άντρα μου να το αγοράσουμε. 
Χάρη λοιπόν στον κ. Τάσο Γούτο το 2008 αποκτήσαμε το εξοχικό μας στην Ερμιόνη" λέει χαρακτηριστικά. 

" Είναι η 4η φορά που μας ληστεύουν. Τα παιδιά μας, θέλουν να φύγουμε"

Ο κ. Γιάννης Χορτογιάννης και η κ. Κατερίνα Κουράκος, ζουν μόνιμα στην Ερμιόνη, απο το 2017. 
Ο σύζυγος της κ. Κουράκος είναι πια συνταξιούχος και αποφάσισαν να έρθουν για μια πιο ήρεμη ζωή στην επαρχία μας καθώς αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας. 
Όμως κάθε άλλο απο ηρεμία έχουν, καθώς όπως μας είπε η κ. Κουράκος,"αυτή είναι η 4η φορά που μας ληστεύουν. Τα παιδιά μας, μας είπαν ότι" Η Ερμιόνη για εσας τελείωσε". Εμείς όμως δεν θέλουμε να φύγουμε..."

Η ληστεία, οι απειλές και ο εφιάλτης της απαγωγής

Με την φωνή της να "σπάει" η κ. Κουράκος, άρχισε να μας εξιστορεί τις στιγμές αγωνίας που εκτυλίχθηκαν στο σπίτι της, τις απειλές που δέχθηκε η ίδια και ο σύζυγος της απο τους-- συλληφθέντες τελικά--φερόμενους ως δράστες καθώς και για το τι ακολούθησε όταν την μετέφεραν εκτός σπιτιού... 
"Ήταν περίπου δέκα το βράδυ και παρακολουθούσαμε τηλεόραση με τον σύζυγο μου. Έπεσε το ρεύμα και στην αρχή νομίζαμε ότι έγινε διακοπή λόγω της βροχής. Πήγαμε στον πίνακα αλλά ήταν όλα εντάξει. Ο άνδρας μου, πήγε να δει τον πίνακα στην αποθήκη. 
Ξαφνικά μέσα στο σκοτάδι, άκουσα τον άνδρα μου να φωνάζει. Μέχρι να καταλάβω τι έγινε, ήρθε πάνω μου ένας που φορούσε μάσκα και μου είπε να μη μιλάω. 
Άκουγα όμως τον άνδρα μου να παρακαλάει και να λέει να τον αφήσουν γιατί είναι άρρωστος. 
Εκείνη τη στιγμή, κατάφερα να βγω στο μπαλκόνι και φώναζα για βοήθεια. 
Σε κλάσματα δευτερολέπτου ένιωσα πίσω μου έναν που κρατούσε όπλο . 
Άρχισε να με απειλεί και σταμάτησα. 
Μου έδεσαν τα χέρια, τα πόδια και τα μάτια και με οδήγησαν στην κρεββατοκάμαρα. 
Απο μέσα άκουγα τον άντρα μου να λέει στους δράστες ότι εδω δεν έχουμε άλλα λεφτά. Ότι αν θέλουν να πάνε στην τράπεζα για να βγάλει απο το μηχάνημα όσα είναι δυνατόν. 
Μετά έφεραν τον άνδρα μου δίπλα μου. 
Ήμασταν τρεις ώρες δεμένοι στο κρεβάτι και έκαναν το σπίτι "φύλλο και φτερό". 
και στο ίδιο μήκος κύματος συνεχίζει :
"Στη συνέχεια ήρθε κάποιος στο δωμάτιο, με πήραν και με έβαλαν σε ένα αυτοκίνητο. 
Με οδήγησαν σε μια αποθήκη και άρχισαν να με βασανίζουν και να με απειλούν. 
Μετά από ώρα και αφου μου ζητούσαν επίμονα λεφτά, (ήθελαν 30 χιλιάδες ευρώ), με οδήγησαν στην θάλασσα. 
Στο κρύο και στη βροχή με έβαζαν μέσα στο νερό, δεμένη πισθάγκωνα και συνέχιζαν τις απειλές.
Ύστερα, μου είπαν, ότι θα σε πάμε κάπου γιατί θα έρθει να σε πάρει ο άντρας σου. 
Με παράτησαν έτσι δεμένη σε ένα μέρος που μετά διαπίστωσα ότι είναι η Αγία Ερμιόνη. 
Άρχισα να φωνάζω για βοήθεια, με άκουσε και με είδε ένας γνωστός μου που σοκαρισμένος μου είπε "Κατερίνα έρχομαι αμέσως" αλλά εγω πάνω στον πανικό μου άρχισα να τρέχω. 
Δεν ξέρω πως κατάφερα να φτάσω τελικά στα Μανδράκια σε ένα σπίτι ενός καλού μου φίλου. 
Απο τις φωνές μου, ξεσηκωθηκέ όλη η γειτονιά. 
Με τον φίλο μου πήγαμε σπίτι αλλά δεν ήταν κανείς. 
Όμως ξέραμε ότι σε περίπτωση που συνέβαινε κάτι, ο άνδρας μου θα πήγαινε σε ένα συγκεκριμένο σπίτι μιας φίλης μας. 
Στον δρόμο, μας σταμάτησε η αστυνομία, πήγα στο τμήμα έδωσα κατάθεση και εκεί συνάντησα τον άνδρα μου και τον γιο μου. 
Μετά, πήγαμε σε ένα άλλο διαμέρισμα, γιατί στο σπίτι μας, ήταν πολλοί αστυνομικοί που έκαναν έρευνες". 

Τα εύσημα στην αστυνομία, η έκκληση να ενισχυθεί με προσωπικό το Α. Τ. Ερμιονίδας και το μεγάλο ευχαριστώ στους Ερμιονίτες που είναι στο πλευρό τους απο την πρώτη στιγμή.... 

Όπως ήταν φυσικό, η κ. Κουράκος, στην ερώτηση μας αν έμεινε ικανοποιημένη απο την άμεση εξιχνίαση της υπόθεσης (απο τους άνδρες της Ασφάλειας Ναυπλίου, του Α. Τ. Ερμιονιδας και την ΟΠΚΕ), που οδήγησε τελικά στη σύλληψη των φερόμενων ως δραστών, μας είπε ότι έδρασαν επαγγελματικά με υψηλό αίσθημα ευθύνης και ζήτησε απο τους αρμόδιους να ενισχύσουν με επιπλέον προσωπικό το Α. Τ. Ερμιονίδας, λόγω και του αυξημένου-- το τελευταίο διάστημα-- αριθμού κρουσμάτων, που μοιραία έχει ανησυχήσει τους δημότες της Ερμιονίδας. 
Ενώ, αναφερόμενη στο "κύμα συμπαράστασης" που δέχθηκε αυτές τις ημέρες η ίδια και ο σύζυγος της, τόνισε :
"Είμαστε με τον σύζυγο μου πολύ συγκινημένοι απο την αγάπη που μας έχουν δείξει οι Ερμιονίτες. Μας έχουν εντυπωσιάσει με το ενδιαφέρον τους και τους έχουμε στην καρδιά μας. Κάθε μέρα μας φέρνουν φαγητά, γλυκά, ψωμιά. Κάθε μέρα επικοινωνούν μαζί μας. Τους ευχαριστούμε θερμά ". 

" Το ενθύμιο απο τον πατέρα μου... "
Είναι γνωστό ότι δυο απο τους συλληφθέντες και φερόμενους ως δράστες, είχαν βοηθηθεί πολύ απο το ζευγάρι. 
Ειδικά στον έναν, που εργαζόταν στο σπίτι τους, στάθηκαν και συμπαραστάθηκαν ως" φύλακες άγγελοι". 
Στην ερώτηση που του απηύθυνε η κ. Κουράκος" γιατί το έκανες αυτό σε εμάς" πήρε την απάντηση "δεν έκανα τίποτα"... "όπως καταλαβαίνεται μου λέει ψέματα ακόμα και τώρα" μας λέει η κ. Κουράκος. 
Ακολούθως και με έντονη την φόρτιση στη φωνή της, μας ζητάει να μεταφέρουμε μια έκκληση, την οποία σας παραθέτουμε χωρίς κανένα απολύτως σχόλιο. 
Άλλωστε, όταν μιλάει η ΨΥΧΗ, τα λόγια δεν έχουν σημασία. Περιττεύουν... 



"Κάνω έκκληση να μου επιστρέψουν το fingerprint του πατέρα μου. Το φορούσα ως ενθύμιο στον λαιμό μου. Πίσω έγραφε την ημερομηνία του θανάτου του..."