Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο της
Δευτέρας 9 Ιουλίου 2018 ομόφωνα ψηφίσαμε , όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι να ανατεθεί
με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης , σε ιδιώτη εργολάβο ύψους δαπάνης
20.000 ευρώ συν φπα η εργασία σχετικά με την αποκομιδή μπαζών ,ογκωδών βαρέων
αντικειμένων , κλαδεμάτων και λοιπών απορριμμάτων από κοινόχρηστους χώρους του
δήμου μας. Κρίναμε την αναγκαιότητα της
εργασίας στην παρούσα περίοδο για το
δήμο μας , εκφράσαμε την βούληση ότι ο δήμος μας με το υφιστάμενο προσωπικό που
διαθέτει δεν μπορεί να ανταποκριθεί , να καλύψει αυτήν την συγκεκριμένη ανάγκη
, για άμεση έναρξη των συγκεκριμένων εργασιών – παρεμβάσεων.
Οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης με
αίσθημα ευθύνης ανταποκριθήκαμε υπεύθυνα , βοηθήσαμε και θα βοηθήσουμε στο
μέλλον να επιλυθούν άμεσα τέτοιες έκτακτες καταστάσεις που δημιουργήθηκαν στο
δήμο μας στο τελευταίο χρονικό διάστημα.
Προσωπικά δήλωσα ότι απαιτείται να
παρακολουθήσουμε προσεκτικά την εκτέλεση της συγκεκριμένης εργολαβίας, να γίνει
σωστά , όπως προβλέπεται , σύμφωνα με την σύμβαση που έχει υπογράψει , για να
σεβαστούμε το δημοτικό χρήμα, το οποίο θα δοθεί για την εκτέλεση αυτής της
εργασίας. Άρα απαιτείται αυστηρή τήρηση
των προβλεπόμενων εργασιών , εφαρμογή όλων
νόμιμων κείμενων διατάξεων που σχετίζονται με την υλοποίηση εντολής του
δημοτικού συμβουλίου.
Οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης
απέδειξαν ότι τηρούσαν και θα τηρούν υπεύθυνη στάση στο πρόβλημα της ευρύτερης
διαχείρισης των απορριμμάτων, δεν εκμεταλλευόμαστε το πρόβλημα των σκουπιδιών
όπως έκαναν κάποιοι άλλοι , την προηγούμενη δημοτική περίοδο 2010-2014.
Συνδημότες – τισσες
Επειδή έχω πονέσει με το πρόβλημα της
διαχείρισης των απορριμμάτων θα βοηθήσω με τις ενέργειες μου και την στάση μου
να αντιμετωπίσουμε αυτήν την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης που έχει δημιουργηθεί.
Ήδη σας έχω ενημερώσει με προηγούμενο δελτίο τύπου και θα σας ενημερώσω σήμερα περιληπτικά πως
προέκυψε το πρόβλημα στην παρούσα
χρονική στιγμή.
Αυτό οφείλεται
·
Στην
προσωρινότητα του συστήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων (μέθοδος προσωρινής
διαχείρισης) – σοβαρά προβλήματα λειτουργίας.
·
Στις
αστοχίες, στην διγλωσσία και στην έλλειψη προγραμματισμού από την δημοτική αρχή
σχετικά με στελέχωση του τομέα καθαριότηταςτου Δήμου μας , με ανθρώπινο
δυναμικό.
·
Στα
προβλήματα που προέκυψαν με την λειτουργία του πράσινου σημείου της εταιρείας.
·
Στα
γραφειοκρατικά προβλήματα της διοίκησης σχετικά με την εγκατάσταση ιδιώτη
εργολάβου αποκομιδής καθαριότητας.
·
Τέλος
στην μη αποτελεσματικότητα αντιμετώπισης του προβλήματος έγκαιρα από τη
διοίκηση του δήμου , στην μη εκτίμηση του μεγέθους του
προβλήματος και στην μη ενεργοποίηση όλων μας για να συμβάλλουμε στην επίλυση
του.
Για τη Δημοτική Παράταξη
«Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας»
Ο επικεφαλής
Τάσος Γ. Λάμπρου
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας