Υπάρχει απάντηση από τον Δήμαρχό μας και τον πρώην Δήμου Ερμιόνης πάνω σε αυτά που λέει ο κύριος Σαλεσιώτης πρώην Νομάρχης;
Γράφει ο Βασίλης Γκάτσος
Πέρα
από το έκανα, σχεδίασα, υλοποίησα, έφτιαξα που ενοχλούν ...... το αυτί,
ήταν Νομάρχης και φυσικά βαθιά μέσα στα πράγματα της Ερμιονίδας. Πέραν
αυτού ήταν Νομάρχης του ΠΑΣΟΚ, όπως και οι Δήμαρχοι κύριος Λεμπέσης και
Καμιζής. Προφανώς υπονοεί ότι οι αποφάσεις ήταν και θέμα ηγετικών
κλιμακίων του εν λόγω κόμματος.
Μας λέει πρώτ'
απ' όλα μια αλήθεια: Στην Ερμιονίδα το μεγάλο κεφάλαιο έχει επενδύσει
πολλά λεφτά γι' αυτό και τα θέματα της περιοχής έχουν φύγει από το
τοπικό επίπεδο διοίκησης, δηλαδή τον Δήμο και έχουν περάσει πολύ υψηλά.
Σε σημείο που να καλεί ο πρόεδρος των Ξενοδόχων τον Νομάρχη στο γραφείο
του για να εκφράσει το αίτημα να κατασκευαστεί η παράκαμψη των Διδύμων
και οι σήραγγες! Λόγω της τοπικής ευμάρειας από αυτές τις επενδύσεις,
όπως και τις ανάλογες της μεσαίας τάξης (πώληση κτημάτων μέχρι
τον ψηλότερο λόφο και οικοδομικές εργασίες) η Ερμιονίδα ένοιωθε ισχυρή
μέσα στην απομόνωσή της και στην αυτονομία της,οικονομική και
πολιτισμική, και δεν επιθυμούσε σύνδεση με τον Αργολικό Κάμπο.
(Να μη ξεχνάμε ότι υπήρξε και δημοσίευμα ότι τα
μεγάλα συμφέροντα της περιοχής θέλουν να αναλάβουν το έργο του ερχομού
του Ανάβαλου με δικά τους κεφάλαια. Δηλαδή και αυτά πιπιτιάσανε.)
Στην συνέχεια
ισχυρίζεται ότι επί Νομαρχίας του σχεδιάστηκε και προχώρησε η μελέτη του
έργου: Δρόμος Καρναζέικα - Κρανίδι και παράλληλα με αυτόν μεταλλικός
αγωγός που θα έφερνε το νερό του Ανάβαλου από τα Ίρια, παράλληλα με τον
δρόμο που ουσιαστικά ήταν δρόμος άμεσης σύνδεσης Ερμιονίδας - Αργολικού
Κάμπου.
Μάλιστα σχεδίαζε τον όρμο της Βουρλιάς για εμπορικό
λιμάνι, που τουλάχιστον ο γράφων το ακούει για πρώτη φορά. Προφανώς θα
εννοεί αδρανών υλικών, αφού υπάρχει το μεγάλο λιμάνι του Ναυπλίου.
Τον δρόμο αυτόν δεν τον ήθελε η Ερμιονίδα, και οι
δύο Δήμαρχοι ήθελαν την παράκαμψη Διδύμων, ταυτιζόμενοι με τον πρόεδρο
των ξενοδόχων, θεωρώντας προφανώς ότι ήταν πολύ πιο σημαντικό να φτάνουν
στην Ερμιονίδα 3 πρώτα λεπτά πιο γρήγορα οι τουρίστες, από το να
συνδεθεί άμεσα η Ερμιονίδα με τον πολυπληθή Αργολικό Κάμπο, και
συγχρόνως να έλθει ο Ανάβαλος γρήγορα στην Ερμιονίδα. Προφανώς δεν τους
ενδιέφερε η παράκαμψη του χωριού.
Ισχυρίζεται ότι οι Δήμαρχοι δεν ήθελαν τη σύνδεση με
τον Αργολικό Κάμπο, γιατί θα έρχονταν άμεσα από κει κόσμος που
θα έπαιρνε τις δουλειές στην Ερμιονίδα.
Ισχυρίζεται
ότι αυτός προώθησε τη μελέτη του φράγματος της Τζερτζελιάς που αρμόδιοι
μηχανικοί θεωρούσαν ότι θα έλυνε το πρόβλημα νερού της Ερμιονίδας.
Ισχυρίζεται ότι και άλλα μικρότερα έργα στην Ερμιονίδα ήταν δικά του (Προφανώς εννοεί νομαρχιακά).
Γιατί όμως
ως Νομάρχης δεν μπόρεσε να επιβάλλει τον δρόμο και τη μεταφορά του
νερού και το φράγμα της Τζερτζελιάς; Ποιοι "διοικητικοί παράγοντες"
σταμάτησαν αυτά τα έργα;
Σήμερα που
έχουμε βγάλει την πιπίτα και τα νερά μας έχουν γίνει θάλασσα, σήμερα που
οι πωλήσεις και η οικοδομή περνάνε μεγάλη κρίση, δεν μπορούμε παρά να
δώσουμε δίκιο στη Νομαρχία, πέρα από το προσωπικό τόνο που δίνει ο
κύριος Σαλεσιώτης, τόνο άλλωστε που έχουν και οι Δήμαρχοί μας.
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος