Μία μεγάλη επένδυση στην Ερμιονίδα, την Ελλάδα και την Ευρώπη. Τονίζω: ΕΠΕΝΔΥΣΗ όχι μεγαλοϊδιοκτησία γοήτρου.
Γραφεί ο Βασίλης Γκάτσος
Στα παρακάτω
site
λεπτομέρειες. Και σε άλλα που θα αναζητήσετε.
Στην
Ευρώπη υπάρχουν άλλα 2: Γαλλία, Μαυροβούνιο και ένα στην Τουρκία. Στον
κόσμο 23. Ισπανία, Ιταλία, κανένα, τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
Απασχολεί ήδη 150 άτομα και πολύ περισσότερα, όταν θα ολοκληρωθεί η επένδυση. Λειτουργεί όλο το χρόνο, άρα και
πλήρης απασχόληση. Και ο μη
ντόπιος που θα προσληφθεί, στην Ερμιονίδα θα μείνει, εδώ θα
καταναλώνει, θα νοικιάζει και θα κινεί την ντόπια αγορά. Όσο για την
Ερμιονίδα, το όνομά της ταξιδεύει στα πέρατα του κόσμου
και......
...... γίνεται διαβατήριο και όλων των προϊόντων μας.
Διάβαζα κάπου ότι η φιλοσοφία της αλυσίδας
Aman
Resorts
είναι
η πλήρης ικανοποίηση του πελάτη (μέλους καλύτερα) ο οποίος περιμένει
αμάν και πώς το κάθε φορά νέο ανά τον κόσμο συγκρότημα για να το
επισκεφθεί. Επικρατεί τέτοια
ησυχία, που στους μεγάλους κοινούς χώρους δεν παίζει μουσική το δεν
προσωπικό δεν ομιλεί μεταξύ του παρά μόνον όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη.
Μόνο τα Μαντράκια και το Λιμάνι Ερμιόνης.... την υπερβαίνουν αυτή την
ησυχία κατά τους θερινούς μήνες.
Πλήρως αθόρυβη είναι και η παρουσία του ΑΜΑΝΖΟΕ, όπως και ολόκληρης της αλυσίδας
Aman
Resorts,
χωρίς τυμπανοκρουσίες, διαφημίσεις, δημοσιογράφους κ.λ.π.,
γιατί απευθύνεται σε ειδικό κοινό και ουσιαστικά σε ένα διεθνές κλάμπ
μελών και φίλων. Άλλο μεγάλο επίτευγμα και αυτό. Αυτονόητη και η
περιβαλλοντική έγνοια, αφού και τις ταράτσες των κτιρίων τις μετέτρεψε
σε παλιούς ελαιώνες και χαρουπώνες, ώστε να εναρμονιστούν
με το τοπίο. Κρίμα που δεν άκουσαν τους ντόπιους οικολογούντας που
θέλουν να κάνουμε όλες τις σκεπές και ταράτσες Ερμιονίδας, Ύδρας και
Σπετσών φωτοβολταϊκά τζάμια για να γλιτώσουν τα βένια και τα
κοκοροβένια.
Υπάρχει
και ένα άλλο κέρδος για το προσωπικό: Αντιλαμβάνεται ότι σε όλες τις
δουλειές ο πελάτης είναι το παν και έτσι μπορεί να μεταφέρει μεθαύριο
αυτό το πελατοκεντρικό
σύστημα σε δική του δουλειά στην Ερμιονίδα, σε οποιονδήποτε τομέα, και
να πετύχει. Δηλαδή είναι και ένα σχολείο για την περιοχή, όχι μόνον
τουριστικού προϊόντος.
Τώρα,
πέραν της φιλοξενίας και της εντυπωσιακής κτιριακής υποδομής, τι αξία
είδε αυτή η αλυσίδα στην Ερμιονίδα και την προτίμησε;
Το
κλίμα, τη θάλασσα, το τοπίο, τη θέα, τους ελαιώνες, την ιστορία κ.λ.π.,
και των νησιών της βέβαια. Αυτά δηλαδή που οι Κρανιδιώτες καλλιεργητές
απολάμβαναν
σε αυτούς τους θαυμάσιους λόφους του Αγίου Παντελεήμονα καθημερινά και
φυσικά δωρεάν.
Μα καλά, και τα κουμάντα της
Aman
Resorts
αξιολόγησαν αυτά τα, για μας, φυσικά αγαθά (δώρα του Θεού
της Ελλάδας) που ποτέ δεν τους δίνουμε σημασία και διείδαν ότι υπάρχουν
στον κόσμο άνθρωποι που θα πληρώνουν πολύ πάνω από 1000 € τη μέρα για
να τα απολαύσουν και μάλιστα θα περιμένουν και στην ουρά; Έλα ντε!
Άρα;
Υπάρχει
τεράστια αγορά και εκλεκτή πελατεία που περιμένει πώς και πώς και τα πανάκριβα προϊόντα
premium
brand
names
της Ερμιονίδας και των νησιών της.
Μόνο
που πρέπει να ανακαλύψετε αυτή την πελατεία και όχι να σας ανακαλύψει.
Μόνο που πρέπει εσείς να τα παράγετε και να τα μυθοποιήσετε.
Δεν είσαστε το κέντρο της γης,
όμως έχετε στα χέρια σας εκείνα τα δώρα του Θεού της Ελλάδας, που,
καινοτομώντας, μπορείτε να τα διαθέσετε 20 και 30 φορές πάνω από τις
τιμές αγοράς.
Αν
κάποιος σας έλεγε ότι στην Ερμιονίδα θα έλθει κάποιος να φτιάξει
ξενοδοχείο με τέτοιες τιμές θα γελάγατε, τη στιγμή μάλιστα που βλέπετε
όλα τα άλλα παλιά
ξενοδοχειακά συγκροτήματα να κλείνουν ή να μαραζώνουν.
Ελπίζω
να γελάτε ομοίως και με αυτά που σας γράφω και σας έχω ήδη γράψει για
τις τεράστιες δυνατότητες της Ερμιονίδας στην κατηγορία
premium
brand
names σε
ΟΛΑ της τα προϊόντα, τη στιγμή που το σημερινό καλλιεργητικό κόστος και οι τιμές αγοράς είναι σκέτη απογοήτευση.
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος