Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

''Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ''



''ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ''
O Υπουργός Οικονομικών κ. Ι. Στουρνάρας, στην γραπτή του απάντηση στην 2788/10-10-2012 Ερώτηση που είχε καταθέσει ο Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γ. Ανδριανός με θέμα την επιτακτική ανάγκη διασφάλισης της συνέχισης της λειτουργίας των ΔΟΥ Ναυπλίου, Άργους και Κρανιδίου μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι:

- Στα πλαίσια της ευρύτερης αναδιοργάνωσης των φορολογικών υπηρεσιών με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας, τη μείωση του κόστους των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών, τη δημιουργία νέων ευέλικτων μονάδων καθώς και την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων για τη δραστηριοποίησή τους στον νευραλγικό τομέα των ελέγχων και για την ενίσχυση των Δικαστικών Τμημάτων, έχει ανασταλεί συνολικά μέχρι σήμερα η λειτουργία ενενήντα έξι (96) ΔΟΥ, μεταξύ των οποίων και της ΔΟΥ Κρανιδίου, της οποίας η καθ’ ύλην και κατά τόπων αρμοδιότητα μεταφέρεται στη ΔΟΥ Ναυπλίου.
- Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων, σε ορισμένες περιοχές που παρουσιάζουν ιδιαίτερες δυσκολίες, όπως είναι η περιοχή του Δήμου Ερμιονίδας, θα λειτουργήσει στην έδρα του Δήμου, σε χώρο που θα διατεθεί από αυτόν, Γραφείο της ΔΟΥ υποδοχής, το οποίο θα ασκεί μέρος των αρμοδιοτήτων των Τμημάτων της ΔΟΥ.
-Προκειμένου με την αναδιοργάνωση αυτή να επιτευχθεί η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, διευρύνεται η δυνατότητα τους να διεκπεραιώνουν φορολογικές υποθέσεις εκτός ΔΟΥ αναβαθμίζονται σημαντικά οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών και υλοποιούνται πολλές νέες, με απώτερο στόχο να μην απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών στις ΔΟΥ.
-Επίσης η ΔΟΥ Άργους δεν περιλαμβάνεται στις ΔΟΥ των οποίων θα ανασταλεί η λειτουργία.

- Σε κάθε περίπτωση, μετά από την ολοκλήρωση των οργανωτικών μεταρρυθμίσεων, θα εντοπιστούν τυχόν προβλήματα που πιθανόν θα προκύψουν από τις προαναφερθείσες οργανωτικές μεταβολές, προκειμένου να αντιμετωπισθούν με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.