Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

''Έγγραφη διαμαρτυρία από τα ΚΤΕΛ Αργολίδας''

''Διαμαρτυρία από τα ΚΤΕΛ Αργολίδας για το κόστος μεταφοράς μαθητών.''


Εκτός από την έλλειψη βιβλίων και καθηγητών, η πολιτεία καλείται να δώσει άμεση λύση και σε ένα ακόμη πρόβλημα που απασχολεί κατά κύριο λόγο τους μαθητές στην ελληνική περιφέρεια. Και το πρόβλημα αυτό δεν είναι άλλο από τη μεταφορά των μαθητών προς και από τα σχολεία τους...... 
........ 

Πρόβλημα το οποίο με την πρόσφατη "καλλικρατική" παρέμβαση και το κλείσιμο αρκετών σχολείων είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Έτσι ενώ οι ανάγκες μετακίνησης των μαθητών αυξάνονται, η πολιτεία υπολογίζει το κόστος μεταφοράς τους με τρόπο ο οποίος κρίνεται επιεικώς ασύμφορος για τους μεταφορείς. Συγκεκριμένα μέτοχοι της ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Α.Ε. κατέθεσαν έγγραφη διαμαρτυρία προς το Δ.Σ. της Εταιρίας, επισημαίνοντας ότι η ανάληψη του έργου της μεταφοράς των μαθητών οδηγεί σε σημαντική ζημία και ενδεχόμενη χρεοκοπία τους μετόχους-ιδιοκτήτες των λεωφορείων. Το κείμενο της διαμαρτυρίας έχει ως εξής:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Α.Ε.
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Α.Ε.
Κύριοι,
Εν όψει της ενάρξεως της νέας σχολικής χρονιάς και της συμμετοχής της Εταιρίας μας στο διαγωνισμό για τη μεταφορά των μαθητών θα θέλαμε να σας επισημάνουμε και να επιστήσουμε την προσοχή στα παρακάτω:
Ο υπολογισμός του κόστους της μεταφοράς των μαθητών από τις τεχνικές υπηρεσίες των δήμων είναι λανθασμένος με αποτέλεσμα εάν αναλάβουμε την μεταφορά με αυτή την αποζημίωση η Εταιρία μας να οδηγηθεί σε καταστροφή.
Στον υπολογισμό της αποζημιώσεως από τις τεχνικές υπηρεσίες των δήμων δεν έχει υπολογιστεί το κόστος μεταβάσεως των λεωφορείων από και προς την έδρα τους παρά μόνον προς και από τα σχολεία, με αποτέλεσμα η χιλιομετρική αποζημίωση της μεταφοράς να υπερβαίνει μετά βίας το ένα (1) ευρώ. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα καλύπτονται ούτε τα λειτουργικά έξοδα της Εταιρίας. Πόσο μάλλον τη δεδομένη χρονική στιγμή που η πλειοψηφία των μετόχων είναι υπερχρεωμένη λόγω της αντικαταστάσεως των λεωφορείων, της μη καταβολής της επιδοτήσεως, της υπερβολικής τιμής του πετρελαίου και της απρόσμενης και αντισυμβατικής περικοπής των οφειλομένων από προηγούμενα χρόνια χρημάτων από τη μεταφορά μαθητών. Έτσι η πλειοψηφία των μετόχων έφτασε στο σημείο να χρωστά στα πρατήρια υγρών καυσίμων και στις τράπεζες. Αυτοί οι μέτοχοι της πλειοψηφίας δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να δρομολογούν τα λεωφορεία τους εάν η Διοίκηση δεν τους εξασφαλίζει τα λειτουργικά τους έξοδα.
Η συμμετοχή της Εταιρίας μας στους διαγωνισμούς και η τυχόν ανάληψη του έργου με τις προτεινόμενες αποζημιώσεις ή με ακόμα μικρότερες -λόγω του μειοδοτικού χαρακτήρα των δημοπρασιών- θα μας οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ολοσχερή καταστροφή πριν το τέλος του αρχομένου σχολικού έτους.
Μήπως αυτός είναι ο σκοπός της Διοικήσεως;
Μήπως έπαυσε η Εταιρία μας να έχει ως σκοπό το κέρδος;
Μήπως επιδιώκει η Διοίκηση τη συγκέντρωση των μετοχών και των λεωφορείων στα χέρια λίγων;
Η Διοίκηση οφείλει μια άμεση απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα και εμείς οι διαμαρτυρόμενοι επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε δικαίωμά μας.

απο το πελ/κο site http://moriasnews.gr/