Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Ο Δημοσιογράφος- αθλητικός συντάκτης ΒΙΔΙΑΝΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ θα μας ταξιδέψει απ' αυτή τη στήλη, εδώ στο Εικονοσκόπιο σε θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού!

formula1
γράφει στο Εικονοσκόπιο ο Βιδιάνος Ρούσσος
Τη δεύτερη συνεχόμενη καρό σημαία κατέκτησε ο Μαρκ Γουέμπερ μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα στο σιρκουί του πριγκιπάτου του Μονακό. Ο Αυστραλός πιλότος της Ρεντ Μπουλ, συνέχισε την κυριαρχία της ομάδας του και εκκινόντας από την πρώτη θέση δεν είχε κανένα πρόβλημα να την κρατήσει και μετά το πέρας 78 γύρων.Δεν πτοήθηκε σε κανένα σημείο ακόμα και όταν η διαφορά που έχτιζε εκμηδενιζόταν από τις 4 εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας, αφού όποτε ήθελε δημιουργούσε καινούργια.




Οι στενοί δρόμοι του σιρκουί δυσκόλεψαν αρκετούς πιλότους με το πρώτο θύμα τον Χούλκενμπεργκ πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος. Στον 31ο γύρο ο Μπαρικέλο έχασε τον έλεγχο της Γουίλιαμς, ενώ Trulli και Chandhok συγκρούστηκαν όταν βρέθηκαν πλάι-πλάι, με αποτέλεσμα......
......... η Lotus του Ιταλού να βρεθεί στην HRT του Ινδού.


Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η έταιρη Ρεντ Μπουλ του Σεμπάστιαν Φέτελ και στην τρίτη η Ρενώ του Ρόμπερτ Κουμπίτσα. Εντυπωσιακή ήταν η προσπάθεια του Φερνάντο Αλόνσο, καθώς παρά το γεγονός ότι εκκίνησε τελευταίος, τερμάτισε στην 7η θέση, χάνοντας μάλιστα την 6η στην τελευταία στροφή από τον Σουμάχερ. Ωστόσο το συμβάν ελέγχθηκε για την νομιμότητά του από τους αγωνοδίκες, οι οποίοι επέβαλλαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον Γερμανό, κάτι που τον έστειλε στην 12η θέση. Ο Μάσα δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα να κρατήσει πίσω του τον Χάμιλτον στην 5η θέση, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρόζμπεργκ, Σούτιλ, Λιούτσι και Μποεμί.



Έτσι,μετά και τον 6ο γύρο του πρωταθλήματος, στην πρώτη θέση των πιλότων βρίσκονται οι δύο της Ρεντ Μπουλ με 78 βαθμούς και στην τρίτη ο Αλόνσο με 73. Στην αντίστοιχη των κατασκευαστών η αυστριακή ομάδα είναι και εδώ πρώτη με 156 βαθμούς, 20 περισσότερους από τη Φεράρι και 27 από τη Μακ Λάρεν. Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στην Τουρκία.