eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ... ''

ΤΙΜΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ

Σήμερα αφιερώνει ο Γιάννης απο Μπίστι:

Πέρασε μια ολόκληρη μέρα αφιερωμένη στη μεγάλη γιορτή της Μητέρας.
Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το αγαπημένο μου τραγούδι, του Κώστα Χατζή και της Μαρινέλλας σε στίχους της Σώτιας Τσώτου, σε όλες τις Μαμάδες (είτε βιολογικές - είτε παρένθετες) !
Ιδιαίτερα όμως να πώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες εκείνες τις γυναίκες που προσπάθησαν και δεν μπόρεσαν... για διάφορους λόγους, να γευτούν το μεγαλείο της μητρότητας.
Καταλαβαίνω πως ΟΛΕΣ οι μανάδες του κόσμου είναι για τα παιδιά τους μοναδική ΑΞΙΑ και πράγματι αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Πιστεύω όμως, πως όταν μια ΜΑΝΑ μπορέσει και μεταφέρει με τις πράξεις της στη ζωή:

'' ΉΘΟΣ - ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ''

τότε έχει πετύχει το σκοπό της απέναντι στα παιδιά που έφερε στο κόσμο.

Τρείς κορυφαίες αξίες στη ζωή που δεν διδάσκονται σε κανένα σχολειό, τρείς έμφυτες αξίες που μόνο μια ΜΑΝΑ που φέρει μέσα της αυτές τις αξίες, έχει τον τρόπο, να τις ''μεταγγίσει'' και να τις ''ποτίσει'' μέσα στη ψυχή των παιδιών της!

καλή σας ακρόαση...





 Αν μ' αγαπάς όσο κι εγώ αληθινά τίμα 
τη μάνα μου όσο τιμάς κι εμένα, 
αυτό το στόμα που το στόμα σου φιλά 
αυτή το γέννησε με βάσανα, για σένα.

 Αυτά τα χέρια που σε σφίγγουν δυνατά 
που σ' αγκαλιάζουν τώρα με λατρεία τόση 
έβαλε εκείνη το κορμάκι της μπροστά 
απ' την βροχή και τον βοριά να τα γλιτώσει. 

 Σκέψου με πόσους με μεγάλωσε καημούς 
και πόσες θύελλες την έχουνε κτυπήσει, 
πόσα στερήθηκε στους δύσκολους καιρούς 
και πόσο πείνασε την πείνα μου να σβήσει.

 Άσε στο σπίτι μας τη μάνα μου κυρά 
και εγώ για χάρη σου φωτιά αναμμένη θα `μαι, 
άσε κι εκείνη να γελάσει μια φορά 
όλα τα χρόνια μου κλαμένη την θυμάμαι.

 Στίχοι: Σώτια Τσώτου - Μουσική:Κώστας Χατζής - Δισκογραφία: Συνάντηση - Sunanthsh 1987