eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Ο ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΑΝΩΣΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕ... ''ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ'' ΓΡΑΦΗ !

 Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΑΝΩΣΗΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ <<ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ>> ΚΑΙ ΤΟΥΣ... <<ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΑ ΡΟΛΑ>>!
<<Ο ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Γ. ΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕ ΦΡΕΣΚΟ - ΝΕΑΝΙΚΟ ΑΕΡΑ ''ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΑ ΡΟΛΑ'' ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΔΑΉ BLOGGER ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΟΥΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ...>>




Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους δίνοντας απαντήσεις σε ένα αδαή blogger της Ερμιόνης. 

Σε πρόσφατη ανάρτηση σου με κατηγορείς ότι παραβιάζω το πρωτόκολλο σε εκδηλώσεις, σε ενημερώνω λοιπόν, ότι για να κάνω κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχω εκτελεστική εξουσία αλλά εγώ είμαι περιφερειακός σύμβουλος της αντιπολίτευσης, εκπροσωπώντας την παράταξη "Νέα Πελοπόννησος". Δεν επιζητώ να απευθύνω χαιρετισμούς σε εκδηλώσεις, με χαρά όμως το κάνω όταν μου ζητηθεί. 

Θα ήθελα να σου πω ότι το να καταθέτεις στεφάνια δεν σου προσδίδει κύρος και αξία, κύρος και αξία αποκτάς από την πορεία σου σαν άνθρωπος μέσα στην κοινωνία, σαν επαγγελματίας στον χώρο της δουλειάς σου και αν τα καταφέρεις ως πολιτικός ή αυτοδιοικητικός από την εντολή που σου δίνει ο λαός, γιατί σε επέλεξε να τον εκπροσωπήσεις. 

Πράγματι, από δική μου υπαιτιότητα, δεν παρευρέθηκα στην δοξολογία ενώ το είχα προγραμματίσει. 

Βέβαια, καθώς διαβάζω όσα μου καταλογίζεις γίνεται εύκολα κατανοητό ποιοι είναι αυτοί που σου μετέφεραν την απουσία μου και μαζί με σένα βέβαια δεν μπορούν να χωνέψουν την εκλογή μου, αλλά και την εκλογή όσων γνώρισαν μεγάλη επιτυχία στις περασμένες αυτοδιοικητικές εκλογές.

- Είναι αυτοί που σου υπαγόρευσαν τι να γράψεις σε μια από τις press conference που οργανώσατε, φαίνεται από την αναφορά σου στην ΄Γ εθνοσυνέλευση στην Ερμιόνη, καθώς γνωρίζουμε ότι αρέσκονται στο να παρομοιάζουν τους εαυτούς τους με τον Κολοκοτρώνη και τους Ήρωες του ´21 και είναι αυτοί που σου είπαν ότι κατέθετα στεφάνια σαν παίκτης του Α.Ο.Ε., πράγμα που ουδέποτε έχει συμβεί. 

Πιο κάτω μιλάς για παιδεία και μας δίνεις παιδαγωγικές συμβουλές, τις οποίες θα μου επιτρέψεις να αγνοήσω για λόγους που πολύ καλά γνωρίζεις! 

Παρόλο που για ακόμη μια φορά εσυ και αυτοί οι ανικανοποίητοι εραστές της εξουσίας που πατρονάρεις προσπαθείτε να μειώσετε την επιτυχία μου για καθαρά φοβικούς λόγους απέναντι στα μικρόψυχα εγώ σας, προσπάθησα να σε διορθώσω και να σου δώσω να καταλάβεις ότι συμμερίζομαι την μοναχικότητα σου και την ανάγκη για συντροφιά που εκφράζεις μέσα από την γραφή σου στο blog σου. 

Αυτό το γνωρίζεις ότι δεν λέγεται άσκηση δημοσιογραφίας, όπως άλλωστε έχει κρίνει και η δικαιοσύνη ειδικά για το άτομο σου. Δεν θα ασχοληθώ πάλι μαζί σου γιατί η κριτική σου και η εν γένει συμπεριφορά σου, κοινωνικά καθώς και μέσα από το blog σου, καταδεικνύουν όλη αυτήν την τοξικότητα που κουβαλάς και εμείς οι νέοι στην ζωή αλλά και στην πολιτική δεν θέλουμε να μας αγγίζει!

Αναστάσιος Γανώσης, 
Περιφερειακός Σύμβουλος Αργολίδας με την παράταξη Νέα Πελοπόννησος

  Υ.Γ Δεν απάντησα γιατί με θίγεις καθώς για να θιχτώ προϋποθέτει να σε εκτιμώ. Απάντησα γιατί η έλλειψη δημοσιογραφίας στην Ερμιονίδα ,σου έχουν δημιουργήσει ψευδαισθήσεις για το ποιος είσαι και τι εκπροσωπείς! 


Όπως επίσης και για να ενημερωθεί ένα μικρό κομμάτι του κόσμου που τυχαίνει να έχει ελλιπή ενημέρωση για τον τόπο και τους θεσμούς.