eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

''Επιστολή Παναγιώτη Αποστόλου ''

Επιστολή Παναγιώτη Αποστόλου

Έχετε φιλοξενήσει επιστολή του κ. Γιάννη Δημαράκη με τίτλο «τα απόνερα της ΔΕΥΑΕΡ πνίγουν τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΕΡ», στην οποία ο κ. Γιάννης Δημαράκης αναφέρει, για εμένα, εν γνώσει της αναλήθειάς του, το εξής ψευδές: «…εκτός από την αμοιβή που ελάμβανε ως Αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΕΡ...». Το σημείο αυτό, όπως και άλλα σημεία της επιστολής του, είναι ψευδέστατο και συκοφαντικό, προσβάλει την τιμή και την υπόληψή μου, δημιούργησε και συνεχίζει να δημιουργεί σ’ εμένα σοβαρά προβλήματα, με τους δημότες που παραπληροφορούνται στοχευμένα, διότι εγώ δεν λαμβάνω αμοιβή, δεν λαμβάνω μισθό με την ιδιότητα του Αντιπροέδρου της ΔΕΥΑΕΡ, όπως τούτο αποδεικνύεται από τη βεβαίωση, που ακολουθεί και παραθέτω προς ενημέρωσή σας και ενημέρωση των αναγνωστών σας.
Μετά ταύτα παρακαλώ στο στάδιο αυτό να δημοσιεύσετε αρχικά την επιστολή μου και να αφαιρέσετε από την ιστοσελίδα σας, την ως άνω επιστολή του κ. Γιάννη Δημαράκη, για το λόγο ότι δεν θέλω να αναμείξω εσάς στο δικαστικό αγώνα, που θα ξεκινήσω κατά του ως άνω κυρίου και να σας θεωρήσω συνυπεύθυνους στο αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης, που τέλεσε αυτός εναντίον μου. Το ζητάω αυτό, διότι αποδεικνύω, με την παρούσα μου και με το στοιχείο, που σας παραθέτω, το ψευδές της επιστολής του κ. Γιάννη Δημαράκη. Δεν υπάρχει λόγος να παραμείνει στην ιστοσελίδα σας ψευδές κείμενο. Οι πολίτες θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους, αλλά και εγώ, που θίγομαι από την ψευδή επιστολή του κ. Γιάννη Δημαράκη, θα πρέπει να προστατευθώ. Σας παρακαλώ λοιπόν να ενεργήσετε, συμφώνα με τα προαναφερόμενα και η συνέχεια, από εμένα κατά του ως άνω κυρίου, στα Δικαστήρια για να υπερασπίσω την τιμή και την υπόληψή μου, που θίχτηκε, από όσα ψευδή αναφέρει για εμένα ο κ. Γιάννης Δημαράκης, αλλά και στην κοινωνία, που γνωρίζει πολύ καλά ποιός προσφέρει, ποιος εργάζεται και ποιός όχι και το αναγνωρίζει!!!
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ. ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΝΕΡΑ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΘΑ ΠΝΙΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ!
Όπως επίσης έχετε φιλοξενήσει επιστολή του κ. Τάσου Λάμπρου, Δημοτικού Συμβούλου, επικεφαλή της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ. Ο κ. Λάμπρου ισχυρίζεται ότι δικαιώθηκε στην κριτική και στον έλεγχο που άσκησε στη Δημοτική Αρχή. Για εμένα όμως, αναφέρει ψευδώς στην επιστολή του, ότι λαμβάνω ένα δεύτερο μισθό, ως επιβλέπων τα έργα της ΔΕΥΑΕΡ ύψους 392,66 Ευρώ. Παραθέτει
μάλιστα το υπ’ αριθμόν 35/02-02-2018 χρηματικό ένταλμα πληρωμής ποσού 392,66 Ευρώ και προτρέπει «κομπάζοντας» τους αναγνώστες «βλέπε τον 2ο μισθό του κ. Πάνου Αποστόλου, ύψους 392,66 €».
Ενημερώνω λοιπόν το ιστολόγιό σας, ότι το συγκεκριμένο χρηματικό ένταλμα πληρωμής αφορά τα έξοδα παράστασής μου από το 2014 και μετά, για τη συμμετοχή μου στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΕΡ και δεν αποτελεί μισθό, όπως ψευδώς ισχυρίζεται ο κ. Λάμπρου και παραθέτω σχετική βεβαίωση της ΔΕΥΑΕΡ προς απόδειξη αυτών που υποστηρίζω.
Για το λόγο αυτό, παρακαλώ να αποσύρετε από την ιστοσελίδα σας, το ψευδέστατο περιεχόμενο της επιστολής του κ. Λάμπρου. Θυμίζω την ιδιότητά του, ως πρώην Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, του Δήμου Ερμιονίδας και ως ατόμου, που επί σειρά ετών ασχολείται με το δημοτικά και τα πολιτικά. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να θέλει να γίνει Δήμαρχος ο κ. Λάμπρου και να ψεύδεται ασύστολα για τους πολιτικούς του αντιπάλους, όπως για εμένα και μάλιστα να το πράττει, εν γνώσει της αναλήθειας, των όσων ισχυρίζεται. Οι πολίτες βγάζουν τα συμπεράσματά τους. Κι εσείς, ως υπεύθυνο ιστολόγιο, καλό θα είναι να ελέγχεται, τα όσα υποστηρίζει ειδικά ο κ. Λάμπρου, ο οποίος στην προσπάθειά του, να γίνει Δήμαρχος, από ότι φαίνεται δεν έχει κανένα ηθικό, αλλά και πολιτικό φραγμό. Θα υποστηρίξει τα πάντα για να το πετύχει. Θα κάνει το άσπρο μαύρο. Με εμένα φυσικά θα ξεκαθαρίσει το θέμα στα Δικαστήρια, όπου έχω προσφύγει για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου, που έχει θίξει και κατά το παρελθόν ο εν λόγω κύριος. Οι αναγνώστες όμως και οι πολίτες θα πρέπει να αντιληφθούν ότι ο κ. Λάμπρου θα κάνει τα πάντα για να γίνει Δήμαρχος. Ακόμη δε και να ισχυρίζεται ψευδή γεγονότα, όπως έκανε για εμένα με το ως άνω χρηματικό ένταλμα. Λέτε να μην γνωρίζει ότι αυτό αφορά έξοδα παράστασής μου και όχι τον δήθεν δεύτερο μισθό που λαμβάνω;; Λέτε;;; Όχι βέβαια. Απλά έχει διαλέξει τον δρόμο της παραπληροφόρησης. Βιάζεται μάλιστα να υποστηρίζει ότι δικαιώθηκε. Βιάζεται πολύ, γιατί η δικαίωση, για αυτόν θα φανεί στο τέλος!!! Στην κάλπη, εκεί όπου οι πολίτες, γνωρίζουν και τον γνωρίζουν πολύ καλά και θα τον ανταμείψουν ανάλογα!!! Παρακαλώ και πάλι το επίμαχο σημείο της επιστολής του κ. Λάμπρου, για εμένα, που ως άνω ανέφερα και απέδειξα ότι είναι ψευδές, να το αποσύρετε. Δεν υπάρχει λόγος να συμμετέχετε και εσείς, έστω και με αυτό τον τρόπο στο ψέμα του. Δεν υπάρχει.








.

Αποχημίωση μελών ΔΣ .(προβλέπεται για όλα τα μέσα του Δ.Σ)