eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

''Υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ ο Ανδρέας Χρονόπουλος ''

Με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Αργολίδα θα είναι υποψήφιος ο νεαρός φυσιοθεραπευτής από το Άργος Ανδρέας Χρονόπουλος.
Ο κ.Χρονόπουλος στην δήλωση που έκανε αναφέρει
Με κάλεσε σήμερα η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κα Φώφη Γεννηματά προκειμένου να μου ζητήσει να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Αργολίδας των επόμενων βουλευτικών εκλογών. 
Είχαμε μια θερμή και φιλική συζήτηση. Αφού την ευχαρίστησα και της ευχήθηκα καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της για ανασυγκρότηση και ενίσχυση του ΠΑΣΟΚ και της ευρύτερης Δημοκρατικής Παράταξης, τη διαβεβαίωσα ότι η πρόσκληση αυτή αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα και με μεγάλη χαρά την αποδέχομαι.
Ιδιαίτερα τόνισα τη μεγάλη ανάγκη που έχει ο τόπος μας να ξανακερδίσει τη χαμένη έδρα. Θεωρώ χρέος μου ως νέος επιστήμονας και επαγγελματίας να ενώσω τις δυνάμεις μου με τους υπόλοιπους συνυποψηφίους μου, ώστε όλοι μαζί ενωμένοι να βοηθήσουμε την ευρύτερη δυνατή συμπαράταξη των προοδευτικών πολιτών της Αργολίδας, οτιδήποτε κι αν ψήφισαν στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές.
Καλώ τη νέα γενιά του τόπου μας να ενώσουμε τα χέρια και τις καρδιές μας, ώστε να ανοίξουμε νέους ορίζοντες Απασχόλησης, Ανάπτυξης και Δημιουργικότητας στον τόπο που ζούμε και αγαπάμε.

Ανδρέας Κ. Χρονόπουλος